Reklamace a vrácení zboží

Reklamace zboží

 Pokud potřebujete jakoukoliv Vaší objednávku reklamovat, zkuste nás nejdříve kontaktovat a věřím, že nalezneme nějaké společné řešení, které uspokojí obě strany.

Vrácení zboží

Pokud jsme Vám doručili zboží s kterým nejste z nějakého důvodu spokojeni, i když jsme se pro Vaší spokojenost snažili udělat opravdu vše, existuje možnost dané zboží vrátit. Zboží můžete vrátit do 30 dnů od převzetí bez udání důvodu (byli by jsme ale rádi, kdyby jste nám dali zpětnou vazbu a sdělili proč dané zboží vracíte).

 

Za jakých podmínek můžete zboží vrátit?

  • Zboží musí být kompletní v neporušeném balení
  • Zboží nesmí být poškozeno

 

Postup vrácení zboží:

  1. Vyplňte formulář k odstoupení od kupní smlouvy, který je součástí obchodních podmínek.
  2. Samotný formulář společně s fakturou a obsahem objednávky zabalte.
  3. Zavolejte nám o kód vratné zásilky
  4. Dojděte na nejbližší výdejní místo zásilkovny, sdělte jim kód a předejte zásilku.

 

JAK DLOUHO VRÁCENÍ ČÁSTKY ZA ZBOŽÍ TRVÁ?

Váš požadavek vyřídíme do 2 pracovních dnů od přijetí zásilky.

 

Více informací k reklamacím a vrácení zboží

Snažili jsme se popsat vše co potřebujete k těmto dvoum výše zmíněným úkonům. Pokud by jste měli i přes tyto tipy stále otázky neváhejte nás kontaktovat.